Kwalifikacje pracowników branży hotelarskiej

Każdy hotel określany jest za pomocą gwiazdek. Ich ilość mówi nam jakiego standardu możemy oczekiwać. Dotyczy to nie tylko dostępności usług hotelu, standardu pokoi ale także poziomu wykształcenia i kwalifikacji personelu tam pracującego. Obsługa hotelowa jest jednym z priorytetów dotyczących prowadzenia hotelu. Im więcej gwiazdek tym większe wymagania względem pracowników. W hotelach jednogwiazdkowych spotkamy personel posługujący się przynajmniej jednym językiem obcym oraz posiadający przynajmniej wykształcenie średnie, nie koniecznie związane z hotelarstwem. Jeśli wybierzemy się do hotelu dwugwiazdkowego obsługa, oprócz wymogów jak w hotelach jednogwiazdkowych, będzie dostępna dla nas przez 12 godzin w ciągu doby. W hotelach trzygwiazdkowych personel powinien władać dwoma językami obcymi oraz mieć ukończoną szkołę przynajmniej średnią związaną z hotelarstwem i obsługą turystyczną. Najwyższe wymagania co do kwalifikacji pracowników dotyczy hoteli pięciogwiazdkowych. Obsługa tam ma być dostępna dla swoich gości przez całą dobę. Personel obsługujący gości powinien znać dwa języki obce, w tym angielski biegle. Osoby pracujące w ekskluzywnych hotelach powinny też ukończyć szkołę o profilu hotelarskim. Preferowane są osoby z wykształceniem wyższym. Nie bez znaczenia jest nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista. Takie wymagania względem personelu hoteli wielogwiazdkowych związane są z wymogami jakie stawiane są przez gości.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Both comments and pings are currently closed.
error: Content is protected !!